Kom ihåg!


Att sätta  en borste i ratten när jag ställer in bilen i carporten.
Det går ju inte att köra med en borste i ratten 
Varför gör jag så ????
Jo för att jag ska komma ihåg att

jag satt in kontakten till motorvärmaren och kupévärmaren.
Mycket förargligt att baka ut och få hela sladd och motorvärmare förstörd.

Ha en bra lördag!

18 tankar om “Kom ihåg!

  1. Ett bra tips för glömska är att vika upp vindrutetorkaren när motorvärmaren är ansluten. Själv har jag inga sådana problem, varken med glömska eller motorvärmare… he he… Har nog ingen motorvärmare, tror jag.

  2. Bra att ha lite knep så där😉 men du glömmer inte att sätta dit borsten🤗…..
    Kram vännen och ha en fin lördag🙂❤️🌺

  3. Ja du,att baka ut och få sladd är ju inte kul…
    Här är det slaskigt värre ute +4,4 just nu,det tar bra på snötäcket..Ska kolla på vinterstudion nu kl 12..Haé Bra.

Lämna en kommentar