136 tankar om “Nu tar Jag och Treo BLOGGPAUS !

  1. Oki.Nu verkar det som Pia ska lugna ner sig.Hoppas hon har somnat in till i morgon,då ska jag köra ner till Uppsala..Ha en mysig paus med Treo..God Jul..Haé Kram.

  2. Ser att du varit sjuk, vilket elände 🙂 hoppas du mår bättre nu.
    Så besvärligt med snön, någon av dina söner kanske kan hjälpa dej att skotta fram bil och utfarten?!
    Kry på dej och god fortsättning,
    kram

  3. Ja vilken jädrans vinter det blev,svinkallt i norr,trafikkaos i söder,här i mellersta delen av landet är det -8,0 och lite snöfall just nu.Så jag klagar inte..Haé Kram.

  4. Morsning,här har graderna landat på +2,3 nu,,kan kanske bli lite sol också idag..Ska snart köra ner till Sandby,fika och ta några bilder..Haé Kram.

  5. Det var ingen halka på de större vägarna,men småvägarna var både moddiga och hala..Även halt bland husen,men det sandas för fullt nu.Graderna nu +1,3..Haé Kram.

  6. Aj som f-n,inte kul med urinvägsinfektion,jag har haft det 2 gånger,den första var det värsta jag varit med om,den andra lindrigare..Ni har haft ett jädrans busväder i Skåne,hoppas det gett sig av nu..Här har det varit mycket snöande och graderna lite onödigt kalla senaste veckan..Kung Bore borde göra som Danmarks Drottning,,Abdikera omedelbart..Haé Kram.

  7. Jag läste förra vintern när de inte åt hos mej heller, att de ljusa talgbollarna fryser när det blir för kallt, så nu köper jag mörka på agro f.d granngården.
    Om du har de ljusa bollarna kanske det är därför de inte äter hos dej?!
    Ha en fin kväll,
    Kram

  8. Ja Tammy var en av de riktigt stora Stjärnorna i countryvärlden..Genom åren sålde Wynette mer än 18 miljoner skivor, för vilka hon sammanlagt tjänade 16 miljoner dollar,motsvarar idag 167 040 000:-sek..Haé Kram.

  9. Nu har jag knappt någon snö kvar, det mesta regnade/blåste bort igår, de små fläckar som ligger kvar försvinner nog idag.
    ha en din dag,
    kram

  10. Det blev en liten bloggpaus för mig också,hamnade på Akademiska sjukhuset i söndags,med strokesymptom.Vilket det också var,man såg det på magnetröntgen..Blev utskriven i går.Får inte köra bil på 3 månader..Blir i Uppsala någon dag till..Haé Kram.

  11. Ja det blev en hiskelig ökning av pillerintaget,från 0 till 7 bara sådär på direkten, fef,men än går det bra..Haé Kram.blir ju av med 2 av dom den 18:e

  12. Ja det känns tryggt att vara i Uppsala.Vi åker nog hem till Skutskär på lördag,jag får ju inte köra bil på 3 månader,så Joakim kör,tar sedan tåget tillbaka till Uppsala..Blir nog bra..Haé Kram.

  13. Hej du..Det är finväder här också,solen är kanske lite blek,men den lyser genom lite tunna molnslöjor,,+5,4 så graderna ser till så snön minskar..Haé Kram.

    • Hej! Jag mår ganska bra.
      Jag håller på att fixa med foton som jag har i mobilen.Fullt upp att göra det bra!
      Sätter in dom i extern hårddisk!
      Jag hoppas att allt är bra med er!
      Kram!

  14. Kollar om din Bloggpaus är över,,men nej den fortsätter..Hoppas du mår bra..Här snöar det lite lätt just nu +2,9,så snön blir nog inte liggande särskilt länge,tror och hoppas jag..Haé Kram.

  15. Men va f-n det var ju inte kul att höra,hoppas att du får den hjälp som behövs och att du repar dig fort nog. Jag som trodde att Coviden hade klingat av..Krya på dig

    Jag fick en Stroke den 27 januari hade tur som var hos Joakim i Uppsala,kom in till Akkis akut hade ett blodtryck på 220/104.. Konstaterades en stroke med Magnetröntgen.Blev utskriven efter 5 dagar,hade repat mig bra.Mina planerade 2 dagar i Uppsala blev 2 veckor..Haé Kram.

  16. Aha det var alltså du som snodde solen från mig,den var ju så jätteskön här hela dagen igår..Det är fult att själa..Idag har jag helgrått bara för det..Haé Kram.

  17. Ja visst är det gråkallt även här,graderna ligger runt 0:an.Så våren har inte så bråttom..Kollar på fåglarna på nätet och Älgvandringen på SVT Play..Haé Kram.

Lämna en kommentar