OBS!!!

 

Den 19 maj är det bloggträff i Höör!

 


Vi träffas på Lycky Bowl kl:18.00!
Tar ett parti bowling
Sen äter vi en buffè och umgås.
Anmäl er hit så att vi vet hur många vi ska boka till!

 

 

 

 

45 tankar om “OBS!!!

  1. Godmorgon! Tyvärr, som jag skrev så är maj en helkörd månad…konfirmation i Norge och sen iväg till Turkiet den 23 maj…Hoppas ni får riktigt kul! Kramiz

  2. God morgon. Får jag med mej Kjell så kommer vi. Lite långt att köra själv. Men är ju långledig från jobbet, Kjell har pension då. Hoppas . Kram

  3. god förmiddag vännen
    vad roligt det låter men nu vet jag att vi inte kan komma, J och jag har pratat om det men tyvärr
    ha en bra dag
    kramar

  4. Hej vännen!
    Önskar er alla en mysig Bloggträff. Är för långt för mej att åka.
    Förstår att tårtan gick åt så smarrig som den såg ut.
    Jag gillar oxå att göra smörgåstårtor.
    Ha en bra dag
    kram från Gun-Britt

  5. Måste kanske förtydliga mig. Något skyddsnät behöver jag inte i bowlingen. Rännan hamnar jag säkert inte i. Jag spelar i ett Allsvenskt bowlinglag. kram

    • WOW!!! Då klår du oss alla! Jag vill gärna ha staket på båda sidorna så att den inte hamnar i rännan,vilket den har en tendens att göra hur mycket jag än siktar.Kan jag få privatlektion?Kram!

  6. Låter helmysigt med bloggträffen, det hade varit jätteroligt att träffa dig och andra bloggare och få kramas på riktigt. Men ryggeländet pallar inte med en sån lång bilfärd antar jag.Sen fyller ju gubben jämt den 16 Maj,det blir lite mycket där.
    Snart Wallander nu..
    Kramiz på dig♥

    • Synd att du inte kan komma.Nu är det paus i Wallander.Jag går nog och lägger mej och ser fortsättningen. Så…. natti på dej och Pööss!

  7. Så du testade, hade du nån ”gumknöl” ? Wallander är spännande så jag har kvicknat till igen..*L*…
    Suss gott sen vännen,
    Kramen o pööössen!
    Men nu blir jag ledsen för hans hund,måtte den klara sig, vad barnslig man är, det är ju bara film..

  8. Jag bara måste komma !!! Kan INTE missa detta evenemanget…men får luska lite i om jag får nån med mig… 🙂

      • Ca räcker såå bra så 🙂 tack så länge och JAG kommer så får vi se snart om nån är villig att åka med … Kramizar

      • Du kan gå in på Lucky bowls hemsida .Jag ska dit och prata med ägaren och se om det går att pruta.Jag vet att Biggan,Sören,Simon,Tomson ..Solvej ,Lennart Claudia.Berne ,Ola ,Mia Oliwer,Cassandra jag och Kjell kommer.Du är hjärtligt välkommen.. Kram!

Lämna en kommentar