Fick en del gjort

 

 

Igår fick jag en del gjort,det berodde på att jag tog den inneboende haggan och slängde ut henne .
Jag började med att frosta ner frysen där nere den var full med is .
Manglade och strök tvätten som haggan hade samlat på .
Dammsög…   prata med en god vän i telefonen inte samtidigt!.
Satte om blommorna där ute .
Ner till frysen igen ,torkade upp allt det som hade smält.
Tänk att det kan bli så mycket vatten av is!
Tvättade hela källargolvet .
Hängde upp tvätten la in ny tvätt.
Åt(det måste göras det med)
Sen åkte jag iväg och  köpte  glass och jordgubbar
och bjöd dagverksamheten där Kjell är.
Ni kan tro att det blev uppskattat.
Plockade undan sådant som man lägger ,och tänker att jag tar det senare.Och igår var det dags.
Till kvällen gjorde jag varma mackor som vi sköljde ner med kall öl.
Så idag ska jag bara vila mej!!!!

 

Ha en bra lördag!!!