På G!

När jag ändå höll på med foton
så kan ni få ett par till
Instruktör Liz går igenom
Lizz instruerar
dagens hoppning. Ibland var det
Kommer ni
Skogsridning i full fart över stock och sten.
De som vågade red barbacka ,det var ett tufft gäng!

Ha en bra dag alla!

32 tankar om “På G!

  1. Vad fint det ser ut….hopp över stock och sten….det är vad jag gillar allra mest med ridningen 🙂
    Om du har tid och lust så titta in på http://www.flowerhill.net därifrån har jag några av mina häftigaste ridminnen. Det är där jag köpt Ava och min förra häst Brigade kom också därifrån.

    Man blir illa berörd och känner sej maktlös när man ser de som använder våld för fostran.

    Kram

  2. Tack vännen för att du smög in och torkade min snoriga näsa. Idag kommer jag att få snyta mig många gånger förutom förkylningen. Det är begravning för LG,s bror, så det kommer bli känslosamt och jobbigt. Det är ofattbart att han skulle ryckas bort så fort. I mitten på Oktober var vi och firade hans födelsedag och allt var så fyllt av glädje. Sen två veckor senare finns han inte mer. Men det känns ändå bra att vi alla var där tillsammans just då….
    Kramar♥♥

  3. Det blev en fin ceremoni och efteråt trivsamt småprat.med släkt och vänner.
    Natti vännen och sov gott
    PÖSSSS o kram 💞

    • Jag hade två inlägg på bloggen om ridläger som vi hade i 8 år för länge sen.Vi hade hästar i många år! Nu har jag inga hästar utan tar det lugnt! Kram!

Lämna en kommentar