Spegel spegel……….

Igår morse  stod jag framför spegeln ,och hade en lång diskussion med mej själv.
Ska jag fortsätta träningen på att lata mej eller ??
Diskussionen gick fram och tillbaka en bra stund.
Så jag bestämde mej för att göra sten,sax,påse.
Vad det blev??
In i sängkammaren…Bäddade sängarna .
Ut i köket……Skalade päror (potatis)till middagen.
Tog fram  snabeldraken körde extra varv med den.
och så var det  golvmoppen tur svitten rann längs ryggen
Tvättade av alla fönsterkarmar ,vattnade blommorna.
La en tvätt i maskinen .manglade ,strök.
Duschade av väggarna och golvet i badrummet och snyggade till.
Dammtorkade stora rummet.Betalade alla räkningarna på internet.
kokte korv .Gjorde potatismos .
Duschade av mej själv……..
Körde och handlade.
Plockade upp ur diskmaskinen.
Hängde upp tvätten.
SEN ………..återgick jag till träningen .
Det krävs en hel del träning för mej,
för jag har förstått att jag är ingen naturbegåvning.

Ha en bra dag alla!