Läst på nätet!!

Jag läste detta på nätet!………………………………
Kära Jultomten,
även detta år önskar jag mig ett fett bankkonto och en smal kropp.
INTE tvärtom som du dumt nog tydligen trodde jag ville ha förra året. Tomta inte till det i år igen, tack!

*******************************************************************************
Den morddömde Sven-Göran kom in i rättsalen, steg upp i förhörsbåset och åklagaren började förhöra:
– Du medger att du sköt tomten när han genade över din tomt för att gå och tomta hos din granne?
– Ja, jag sköt honom så inälvorna bara sprutade ur honom… men jag är oskyldig!
– Men hur kan du vara oskyldig om du erkänner att du skjutit jultomten?
Sven-Göran håller upp sin jaktlicens där det står:
”Härmed erhåller Sven-Göran Albertsson jakträtt på tomten”.

Ha en bra början på en ny orörd vecka!